13 de fevereiro de 2013

Five o'clock tea!










Nada melhor que um chá das 5 mergulhado em bijuteria delicada, ainda melhor se essa bijuteria for feita à mão com muito carinho por mim, para mim e para quem quiser é claro!
Pois pode sempre entrar em contacto comigo para adquirir estas delicadezas a um preço mimoso! :)

Nothing better than a 5 o'clock tea dipped in delicate jewelry, even better if this jewelry is handmade with lots of love by me, for me, and for those who want of course! 
Well, you can always contact me to purchase those delicacies to a sweet price! :)

Kiss***

5 comentários:

  1. Eeeek SO gorgeous! Tea is so wonderful. <3 <3

    Greta xoxo
    laviedegreta.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. LOVE these photos! Did you edit them yourself? If so please let me into your secret of excellent editing!

    Em x

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. yes, i like to play with photoshop...
      Making photos look older! :)
      Thanks for the comment! :)
      ^^

      Eliminar
  3. Adoro as fotografias, lembrei-me logo da Marie Antoinette e do videoclip da Gwen Stefani, do "What You're Waiting For"! :)

    ResponderEliminar